Cuti Sekolah Dah Nak Habis!!

Assalamualaikum & Salam Mahabbah!

Alhamdulillah, bersua lagi kita malam ni. Opss bukan berswafoto ya. Hehehe. Semoga teman-teman trafik Tokwan sihat sokmo. Pejam celik pejam celik dah 20.12.2016. Sekejap je masa berlalu begitu pantas meninggalkan kita. Lebih kurang 3 minggu lagi persekolahan akan kembali bermula dan kita akan memasuki tahun baru 2017. Banyak khabar angin menyatakan ekonomi lebih tenat pada tahun hadapan. Apa-apa pun kita mesti berhemah dalam perbelanjaan. Beli yang mana patut saja tau. Beli kambing perap atau ayam perap Tokwan takpa la. Hehehe..

Sebenarnya malam ni Tokwan gembira sebab mesej di Whatsapp masuk bertalu-talu mahu order kambing perap dan ayam perap. Fuh, tergeliat jari Tokwan nak reply mesej bakal pelanggan. Gara-gara cuti Krismas dan standby malam tahun baru le tu. Alhamdulillah, rezeki untuk semua. Tokwan masih buka order sehingga 30.12.16 tapi  31.12.16 Tokwan dah cuti balik kampung nak rai birthday anak Tokwan pada malam tahun baru tu. Hehe..

Oklah, kepada ibubapa pastikan kita bersedia untuk beli segala mak nenek peralatan sekolah anak-anak. Utamakan keperluan mereka, Berikan perhatian penuh pada anak-anak kita. Usah abaikan mereka kerana mereka adalah amanah daripada Allah swt kepada kita. Didiklah mereka dengan tauhid yang benar dan akhlak yang baik. Barulah kita dapat melahirkan generasi yang beriman serta mampu memartabatkan Islam diseluruh pelusuk dunia. Insya-Allah.


Jom order Kambing Perap & Ayam Perap Tokmae's Grill

Selamat Bercuti!

Ikhlas,

Tokwan 😊

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...