Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan 1438H

Assalamualaikum & Salam Mahabbah!

            Alhamdulillah, Insyaa-Allah, 2 hari lagi kita akan memasuki madrasah Ramadhan. Bulan yang penuh dengan ganjaran dan keberkahan bagi mereka yang menyedarinya tetapi bagi ahli hakikat mereka tidak akan bercinta dengan Ramadhan sebaliknya mereka kekal dengan Sang Khaliq yang maha menguasai bulan Ramadhan tersebut. Sebagai orang awam yang berpegang teguh kepada prinsip syariat teruskan berbuat amal kebaikan demi meraih redhaNya. Insyaa-Allah.

            Malam ni Tokwan ada semangat sikit nak menulis. Hehehe. Sebahagian daripada kita tentu gembira kan apabila tibanya Ramadhan. Mana taknya, banyak ganjaran yang Allah swt sediakan kepada mereka yang berusaha menggapai redhaNya dan beramal dengan seikhlas yang boleh. Tokwan juga macam hangpa juga, kegembiraan tetap menerpa jauh disanubari. Teringat zaman kanak-kanak dulu, rasa lamanya tunggu waktu berbuka puasa. Hehe.. Yela mana taknya dulu zaman Tokwan mana ada gajet, handphone lah apa semua mak nenek tu. Sebab tu rasa lama giler tunggu waktu nak berbuka puasa.

           Oklah, Tokwan nak ambil kesempatan ini ingin memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang berurusan, Tokwan ada terkurang atau terlebih. Mohon dimaafkan. Selamat Berpuasa kepada seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Ramadhan Kareem!

Ikhlas,
Tokwan Kambing

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...